Allereerst, hoe gaat het met jullie en met de mensen die jullie lief hebben? Het zijn zware tijden en helaas is het einde nog niet in zicht.   Wellicht is dit niet voor iedereen van toepassing, maar ik hoop met dit schrijven iedereen een hart onder de riem te steken en te laten weten dat ik aan jullie denk. Voor degene die op kort termijn gaan trouwen en ongetwijfeld bezig zijn om te kijken hoe jullie je trouwdag nog in de meest oorspronkelijke versie door kan laten gaan, hoop ik met dit schrijven een beetje van de stress te laten verdwijnen. Wacht niet te lang met het contact opnemen met jullie leveranciers zodat je alles goed op een rijtje kan zetten. Denk niet “ohh, wij trouwen pas in juli of augustus, dus het komt wel”.

Veel locaties zijn al bezig met omboeken waardoor je zomaar naast het net kan vissen voor je favoriete locatie e/o leverancier. Probeer naar de leverancier toe flexibel te zijn, Het is voor iedereen een gekke tijd en op die manier is jullie dag nog mogelijk zoals jullie het willen en heeft de leverancier ruimte om hun bedrijf levend te houden. Veel van ons zijn kleine ondernemers en voelen de klappen die nu vallen direct.
 
Wat diensten betreft:
-       Laat je leveranciers bijtijds weten wat de nieuwe trouwdatum wordt, zo kunnen jullie in gesprek  gaan of het überhaupt nog mogelijk is een samenwerking aan te gaan.
-       Vraag de leverancier of jullie bij verschuiving van de ceremonie en/of het feest voorrang hebben op nieuwe bruidsparen. Zo weet je waar je rekening mee moet houden en hoe snel jullie de knoop moeten doorhakken.
 
Wij als trouwleveranciers houden nauw contact met elkaar hoe we onze bruidsparen zoveel mogelijk tegemoet kunnen komen, onze business levend te houden en te zorgen dat er geen verliezers zijn in deze onvoorspelbare en moeilijke tijd. Het gezegde “meet me halfway” is hier zwaar van toepassing. Door flexibel te zijn en samen te werken komen we een heel eind.